سلام به همه عزیزان

⚠️روابط عمومی بانک مرکزی به اطلاع هموطنان عزیز می‌رساند طی اعلام قبلی، از ابتدای دی‌ماه، انجام پرداخت و خریدهای اینترنتی با رمز دوم فعلی امکان پذیر نمی‌باشد. لذا مشتریان محترم بانکی چنانچه تاکنون نسبت به فعال‌سازی «رمز دوم پویا» اقدام نکرده‌اند، هرچه سریعتر با مراجعه به شعب یا وب‌سایت بانک و یا طی ارتباط با مرکز تماس بانک خود، اقدامات لازم را انجام دهند.

✳️پیرو اطلاعیه بانک مرکزی برای فعال سازی رمز یکبار مصرف(رمز پویا) و غیرفعال شدن رمز دوم ثابت(رمز ایستا) از اول دی ماه 1398 لطفا نرم افزارهای مربوط به بانک و کارت بانکی خود را بر روی گوشی های هوشمند (آی او اس ، اندرویدی) خود نصب و فعال نمایید.برخی بانک ها برای سهولت مشتریان روش های دیگری مانند فعال سازی رمز پویا از طریق پیامک و یا USSD را نیز اعمال نموده اند. این کار جهت امنیت تراکنش های خرید از طریق درگاههای پرداخت اینترنتی و پرداخت قبوض و جلوگیری از کلاهبرداری و سرقت و لو رفتن اطلاعات کارت بانکی از طریق لینک های غیرمجاز و فیشینگ و درگاههای پرداخت جعلی، توسط تمام بانکها صورت میگیرد. لطفا در پرداختهای خود تمام موارد امنیتی و آدرس سایتها را قبل از پرداخت بررسی نمایید.

✅سایت آگهی فارسی درگاه پرداخت اختصاصی از شرکت به پرداخت ملت(بانک ملت) و شرکت تجارت الکترونیک پارسیان((تاپ) بانک پارسیان) را دارا می باشد.

در صورت هر گونه سوال و مشکلاتی با ما از طریق ایمیل و پشتیبانی در تلگرام در ارتباط باشید.

باتشکر مدیریت سایت: حسین توفیقی آذر

www.agahifarsi.com

 

info@agahifarsi.com

agahifarsi@gmail.com

 

https://t.me/Ghazal2